Advertisement

אוראל גרינפלד / גביע הטוטו: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי חיפה - וואלה ... - מי שהתקרב נדמה שיכול היה לשמוע תפילה לעילוי שריקותיו של השופט גרינפלד.

אוראל גרינפלד / גביע הטוטו: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי חיפה - וואלה ... - מי שהתקרב נדמה שיכול היה לשמוע תפילה לעילוי שריקותיו של השופט גרינפלד.. אוראל גרינפלד מכפר יונה עלה בהתאם להחלטת אופ״א מדרג 1 לדרג העילית של אופ״א הכולל את 25 השופטים המובילים. אוראל גרינפלד יוצא 615 בגימטריה. השכרת ציוד, חברות השכרת ציוד, עסקים. ״זאת בשורה מרגשת שמביאה עמה אחריות עצומה. טלפון וכתובת של אוראל גרינפלד קבלו את הפרטים.

פיפא הזמינה את אוראל גרינפלד וצוותו הישראלי לקחת חלק ולנהל משחקים בטורניר הכדורגל באולימפיאדת הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית לא נפלה מיריבתה מליגת העל. אוראל גרינפלד ורועי ריינשרייבר מסבירים לנו על. אוראל גרינפלד | מאור אלקסלסי. הסטוריה לראשונה יהיה לישראל שופט בדרג העילית של אופ״א בהתאם להחלטת אופ״א מהיום עלה השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד מדרג 1 לדרג העילית של אופ״א הכולל את 25 השופטים המובילים באירופה. השופט הישראלי הודיע היום (ראשון) כי ינהל את המשחק ביום שלישי בין אלופת אירופה ללאציו בשמינית הגמר באולימפיקו.

רשמית: גרינפלד ברשימת השופטים ליורו 2020
רשמית: גרינפלד ברשימת השופטים ליורו 2020 from photo.one.co.il
אוראל גרינפלד, שכבר ניהל במהלך העונה הנוכחית משחק של ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו ועלה לדרג העילית של אופא, יזכה לחוויה אירופית נוספת. אוראל גרינפלד ורועי ריינשרייבר מסבירים לנו על. כולם ללא יוצא מן הכלל שלחו מסרוני ברכה לשופט ולקוונים רועי חסן ועידן ירקוני שייצאו איתו לשפוט בבמה הכי גדולה. אתם יכולים לעזור לויקיפועל ולהרחיב אותו. ״זאת בשורה מרגשת שמביאה עמה אחריות עצומה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. חשיפת ערוץ הספורט לפיה אוראל גרינפלד ינהל משחקים ביורו הקרוב הפכה לשיחת היום בקרב השופטים בסגל הבכיר. גרינפלד, השכרת ציוד בראשון לציון, הדרור 25.

הערב (חמישי) נענה מנכל איגוד השופטים, יריב טפר, לפניית אחראי השיפוט.

חשיפת ערוץ הספורט לפיה אוראל גרינפלד ינהל משחקים ביורו הקרוב הפכה לשיחת היום בקרב השופטים בסגל הבכיר. בפיפא הזמינו את אוראל גרינפלד וצוותו המורכב מעוזרי השופט רועי חסן ועידן ירקוני, כמו גם את השופט רועי ריינשרייבר שיהיה שופט המסך, להיות חלק מצוות השופטים שינהלו את טורניר הכדורגל באולימפיאדת טוקיו 2022. בשנת 2004 התנדב לשנת שירות בתנועת השומר הצעיר. אוראל גרינפלד ישפוט במשחק של באיירן מינכן בליגת האלופות. אוראל גרינפלד | מאור אלקסלסי. השיפוט של אוראל גריפלד היה הפלטורמה לגבורה הנתנייתית. ״הצוות שלי ואני שמחים, גאים ובעיקר מודים על הזכות הגדולה שיש לנו לייצג את מדינת ישראל רונית תירוש, יור איגוד השופטים: עוזרי השופט הם רועי חסן ועידן ירקוני, השופט הרביעי הגל לייבוביץ'. פיפא הזמינה את אוראל גרינפלד וצוותו הישראלי לקחת חלק ולנהל משחקים בטורניר הכדורגל באולימפיאדת הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית לא נפלה מיריבתה מליגת העל. גרינפלד, השכרת ציוד בראשון לציון, הדרור 25. הצוות שלי ואני שמחים, גאים ובעיקר מודים על הזכות הגדולה שיש לנו לייצג את מדינת ישראל, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים. פיפא הזמינה הערב (שלישי) את אוראל גרינפלד וצוותו המורכב מעוזרי השופט רועי חסן ועידן. אוראל גרינפלד יוצא 615 בגימטריה.

גרינפלד, השכרת ציוד בראשון לציון, הדרור 25. אוראל גרינפלד ישמש כשופט הרביעי במשחק הסופרקאפ האירופי. ״הצוות שלי ואני שמחים, גאים ובעיקר מודים על הזכות הגדולה שיש לנו לייצג את מדינת ישראל רונית תירוש, יור איגוד השופטים: בפיפא הזמינו את אוראל גרינפלד וצוותו המורכב מעוזרי השופט רועי חסן ועידן ירקוני, כמו גם את השופט רועי ריינשרייבר שיהיה שופט המסך, להיות חלק מצוות השופטים שינהלו את טורניר הכדורגל באולימפיאדת טוקיו 2022. לראשונה יהיה לישראל שופט בהתאחדויות הכדורגל האירופיות אופ״א.

אוראל גרינפלד: עלה לדרג העלית של אופ"א | ספורט 1
אוראל גרינפלד: עלה לדרג העלית של אופ"א | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
שיבוץ יוקרתי מאוד לשופט הישראלי, אוראל גרינפלד, אשר ישפוט ביום שלישי הקרוב (22:00) את אלופת אירופה ריאל מדריד, במשחקה הביתי מול ויקטוריה פלזן בשלב הבתים של ליגת האלופות. אוראל גרינפלד | מאור אלקסלסי. חשיפת ערוץ הספורט לפיה אוראל גרינפלד ינהל משחקים ביורו הקרוב הפכה לשיחת היום בקרב השופטים בסגל הבכיר. עוזרי השופט הם רועי חסן ועידן ירקוני, השופט הרביעי הגל לייבוביץ'. הסטוריה לראשונה יהיה לישראל שופט בדרג העילית של אופ״א בהתאם להחלטת אופ״א מהיום עלה השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד מדרג 1 לדרג העילית של אופ״א הכולל את 25 השופטים המובילים באירופה. ״זאת בשורה מרגשת שמביאה עמה אחריות עצומה. השופט הישראלי הודיע היום (ראשון) כי ינהל את המשחק ביום שלישי בין אלופת אירופה ללאציו בשמינית הגמר באולימפיקו. בפיפא הזמינו את אוראל גרינפלד וצוותו המורכב מעוזרי השופט רועי חסן ועידן ירקוני, כמו גם את השופט רועי ריינשרייבר שיהיה שופט המסך, להיות חלק מצוות השופטים שינהלו את טורניר הכדורגל באולימפיאדת טוקיו 2022.

לראשונה יהיה לישראל שופט בהתאחדויות הכדורגל האירופיות אופ״א.

השופט הישראלי אוראל גרינפלד ישפוט במשחק בין פרנצווארוש ההונגרית ליובנטוס ביום רביעי הקרוב (4 בנובמבר) במחזור גרינפלד שפט גם במחזור הקודם בצ'מפיונס, כאשר ניהל את המשחק בין ריאל מדריד לבורוסיה מנשנגלאדבך. 75660 ראשון לציון מספר טלפון: ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. אוראל גרינפלד יוצא 615 בגימטריה. השכרת ציוד, חברות השכרת ציוד, עסקים. הערב (חמישי) נענה מנכל איגוד השופטים, יריב טפר, לפניית אחראי השיפוט. אוראל גרינפלד ממשיך לנפץ תקרות זכוכית. גרינפלד ושני עוזריו ישפטו במשחק בין גרמניה לרומניה. עוזרי השופט הם רועי חסן ועידן ירקוני, השופט הרביעי הגל לייבוביץ'. בפיפא הזמינו את אוראל גרינפלד וצוותו המורכב מעוזרי השופט רועי חסן ועידן ירקוני, כמו גם את השופט רועי ריינשרייבר שיהיה שופט המסך, להיות חלק מצוות השופטים שינהלו את טורניר הכדורגל באולימפיאדת טוקיו 2022. אוראל גרינפלד הוזמן עי פיפא לשפוט בטורניר הכדורגל באולימפיאדת טוקיו. גרינפלד, שנכלל בסגל העילית של השופטים באירופה וניהל משחקים בליגת האלופות כולל שלב הנוקאאוט, צפוי להיכלל בסגל השופטים ליורו 2020. פיפא הזמינה הערב (שלישי) את אוראל גרינפלד וצוותו המורכב מעוזרי השופט רועי חסן ועידן.

גרינפלד נולד בעיר וולגוגרד בברית המועצות לשעבר, ועלה עם משפחתו לישראל בשנת 1990. 75660 ראשון לציון מספר טלפון: ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. גרינפלד ושני עוזריו ישפטו במשחק בין גרמניה לרומניה. ״הצוות שלי ואני שמחים, גאים ובעיקר מודים על הזכות הגדולה שיש לנו לייצג את מדינת ישראל רונית תירוש, יור איגוד השופטים:

יפגוש את רונאלדו: גרינפלד שובץ ליובנטוס
יפגוש את רונאלדו: גרינפלד שובץ ליובנטוס from img.mako.co.il
אוראל גרינפלד ישמש כשופט הרביעי בסופרקאפ. הערב (חמישי) נענה מנכל איגוד השופטים, יריב טפר, לפניית אחראי השיפוט. אוראל גרינפלד ורועי ריינשרייבר מסבירים לנו על. אוראל גרינפלד וצוותו(ירקוני וחסן) שוברים את תקרת הזכוכית ושמים את איגוד השופטים. בהתאם להחלטת אופ״א עלה השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד מדרג 1 לדרג העילית של אופ״א הכולל את 25 השופטים המובילים באירופה. בשנת 2004 התנדב לשנת שירות בתנועת השומר הצעיר. הסטוריה לראשונה יהיה לישראל שופט בדרג העילית של אופ״א בהתאם להחלטת אופ״א מהיום עלה השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד מדרג 1 לדרג העילית של אופ״א הכולל את 25 השופטים המובילים באירופה. אוראל גרינפלד יוצא 615 בגימטריה.

לראשונה יהיה לישראל שופט בהתאחדויות הכדורגל האירופיות אופ״א.

השופט הישראלי אוראל גרינפלד ישפוט במשחק בין פרנצווארוש ההונגרית ליובנטוס ביום רביעי הקרוב (4 בנובמבר) במחזור גרינפלד שפט גם במחזור הקודם בצ'מפיונס, כאשר ניהל את המשחק בין ריאל מדריד לבורוסיה מנשנגלאדבך. גרינפלד ושני עוזריו ישפטו במשחק בין גרמניה לרומניה. כולם ללא יוצא מן הכלל שלחו מסרוני ברכה לשופט ולקוונים רועי חסן ועידן ירקוני שייצאו איתו לשפוט בבמה הכי גדולה. השכרת ציוד, חברות השכרת ציוד, עסקים. לראשונה יהיה לישראל שופט בהתאחדויות הכדורגל האירופיות אופ״א. אוראל גרינפלד ישמש כשופט הרביעי במשחק הסופרקאפ האירופי. גרינפלד, השכרת ציוד בראשון לציון, הדרור 25. אוראל גרינפלד ורועי ריינשרייבר מסבירים לנו על. אוראל גרינפלד ישמש כשופט הרביעי בסופרקאפ. הסטוריה לראשונה יהיה לישראל שופט בדרג העילית של אופ״א בהתאם להחלטת אופ״א מהיום עלה השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד מדרג 1 לדרג העילית של אופ״א הכולל את 25 השופטים המובילים באירופה. בשנת 2004 התנדב לשנת שירות בתנועת השומר הצעיר. הוא שומע, חש ופוגש את כל סגנונות האלימות, הגזענות, ועוד מטעמים. הקושי של אוראל, בתור שופט כדורגל בינלאומי, הוא דווקא כאן בארץ, במשחקים ביתיים.

Posting Komentar

0 Komentar